Somogyi Csaba.-Új univerzum!
Honlap fordító.
 
InterGalaktika.

Visit InterGalaktika
 
Visitors / Látógatók.

Látogatók a földről.

 
EDDIG VOLTÁL ITT!!!

 
Csillagászat.
 
CIVILIZÁCIÓS KUTATÁSOK!
 
Paranormál kutatások.
 
CHAT
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Ennyien néztétek meg!
Indulás: 2007-12-30
 
Szótár



 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
U.F.O.-ról álltalában.-Cikkek.
U.F.O.-ról álltalában.-Cikkek. : A SEMMELWEIS EGYETEM UFO-JA?

A SEMMELWEIS EGYETEM UFO-JA?

UFOmagazin.  2008.01.12. 20:56

A képen jól kivehetõ a Budapesti Nagyvárad téren található Orvosi Egyetem 22 emeletes, mintegy 70 méter magas épülete és az, hogy az épület keleti homlokzata elõtt kb. az épület szélességének megfelelõ távolságban egy azonosítatlan objektum repül el...

A SEMMELWEIS EGYETEM UFO-JA?
(200410?? - CE-I - BUDAPEST FOTÓ)


Nem mindennapi e-mailt küldött szerkesztõségünk részére egy Budapesti olvasónk, aki több felvételt is mellékelt leveléhez, amelyben többek között az alábbiakat írta: "Az kell hogy mondjam hihetetlen felvételt mutatott az egyik barátom a minap. A Canon MV500i DV kézikamerával készült filmen egy UFO látható a SOTE épületénél. A barátom elmondása szerint a felvétel 2004 október közepén készült... "
Bár levélírónk ígérte, hogy a felvétel digitalizált változatát is elküldi részünkre, ám ezt lapzártánkig nem kaptuk meg, így a felvételrõl, annak ismerete nélkül szakvéleményt nem tudunk adni, csupán megállapításaink közlésére vállalkozhatunk.
 
A képen jól kivehetõ a Budapesti Nagyvárad téren található Orvosi Egyetem 22 emeletes, mintegy 70 méter magas épülete és az, hogy az épület keleti homlokzata elõtt kb. az épület szélességének megfelelõ távolságban egy azonosítatlan objektum repül el.
A tárgy, amelynek az árnyéka a 17. emeleti ablaksorokra vetõdik meglehetõsen nagyméretû. Az árnyék által lefedett ablakok méretébõl kikövetkeztethetõ, hogy a tárgy, amennyiben valóban UFO-ról van szó minimálisan is legalább 5 méter nagyságú. Rendkívül furcsa, hogy egy ekkora tárgy feltûnését senki sem jelentette sem a forgalmas térrõl, sem az épületbõl. Természetesen felmerül annak lehetõsége, hogy az UFO valójában egy reklám "léghajó" vagy ballon esetleg helikopter, de a méretébõl adódóan semmi kép sem lehet például madár.
A felvétel a kb 15-20 méter széles, 50 méter hosszú és legalább 70 méter magas épülettõl minimum 150 -200 méter távolságból készült és a képek alapján az is megállapítható, hogy a kamerát kézben tartották, így a kamera imbolygása a felvétel közben meglehetõsen nagy volt. Ez azért fontos tény, mert egy állványra helyezett kamerával felvett mozdulatlan háttér esetében könnyebben elképzelhetõ az utólagos számítógépes manipuláció, retusálás, de akár a 3D-s számítógépes grafikai szoftverrel készített trükk felvétel, anárgy, amelynek az árnyéka a 17. emeleti ablaksorokra vetõdik meglehetõsen nagyméretû. Az árnyék által lefedett ablakok méretébõl kikövetkeztethetõ, hogy a tárgy, amennyiben valóban UFO-ról van szó minimálisan is legalább 5 méter nagyságú. Rendkívül furcsa, hogy egy ekkora tárgy feltûnését senki sem jelentette sem a forgalmas térrõl, sem az épületbõl. Természetesen felmerül annak lehetõsége, hogy az UFO valójában egy reklám "léghajó" vagy ballon esetleg helikopter, de a méretébõl adódóan semmi kép sem lehet például madár.
A felvétel a kb 15-20 méter széles, 50 méter hosszú és legalább 70 méter magas épülettõl minimum 150 -200 méter távolságból készült és a képek alapján az is megállapítható, hogy a kamerát kézben tartották, így a kamera imbolygása a felvétel közben meglehetõsen nagy volt. Ez azért fontos tény, mert egy állványra helyezett kamerával felvett mozdulatlan háttér esetében könnyebben elképzelhetõ az utólagos számítógépes manipuláció, retusálás, de akár a 3D-s számítógépes grafikai szoftverrel készített trükk felvétel, animáció lehetõsége is. A mozgó kamera az ilyen animációk készítését megnehezíti, ám tudni kell, hogy egy gyakorlott animátor részére ez nem jelenthet akadályt hiszen egy az olyan kiemelkedõ szoftverek mint például a 3D Stúdió Max külön modullal rendelkezik a mozgókamera okozta probléma kiküszöbölésére. Ez az úgynevezett "camera match illetve campoint" eljárás, amely lehetõvé teszi, hogy utólag bármilyen mozgó felvételre bármilyen objektum elhelyezhetõ legyen és a számítógép virtuális kamerája az eredeti felvétel kamerájának megfelelõ azonos szögbõl, azonos gyújtótávolsággal és fénybeállításokkal annak mozgását, remegését, imbolygását követve újra vegye az egész jelenetet. Természetesen a jelenetbe már beillesztett 3D-s modell segítségével. Az így készült felvételen az sem jelent problémát, hogy a virtuálisan létrehozott 3D objektum (jelen esetben akár az UFO) valós árnyékot vessen a külön felvett háttér objektumra tökéletesen követve annak felszíni változásait is. De az is egyszerûen megoldható, hogy a háttérnek felvett filmen elõl szereplõ objektum (jelen esetben például az elõtérben látható oszlopok) a megfelelõ idõben kitakarják a 3D-s objektumot, és annak árnyékát.
Nem állítjuk, hogy jelen esetben ez történt volna, hiszen magát a teljes filmanyagot nem ismerjük, azt nem vizsgálhattuk meg de az óvatosság természetesen sohasem árt.. Annyit természetesen ígérhetünk, hogy ha valóban lehetõségünk lesz a teljes film megvizsgálására, úgy a SOTE UFO felvétel esetére még visszatérünk
 lehetõsége is. A mozgó kamera az ilyen animációk készítését megnehezíti, ám tudni kell, hogy egy gyakorlott animátor részére ez nem jelenthet akadályt hiszen egy az olyan kiemelkedõ szoftverek mint például a 3D Stúdió Max külön modullal rendelkezik a mozgókamera okozta probléma kiküszöbölésére. Ez az úgynevezett "camera match illetve campoint" eljárás, amely lehetõvé teszi, hogy utólag bármilyen mozgó felvételre bármilyen objektum elhelyezhetõ legyen és a számítógép virtuális kamerája az eredeti felvétel kamerájának megfelelõ azonos szögbõl, azonos gyújtótávolsággal és fénybeállításokkal annak mozgását, remegését, imbolygását követve újra vegye az egész jelenetet. Természetesen a jelenetbe már beillesztett 3D-s modell segítségével. Az így készült felvételen az sem jelent problémát, hogy a virtuálisan létrehozott 3D objektum (jelen esetben akár az UFO) valós árnyékot vessen a külön felvett háttér objektumra tökéletesen követve annak felszíni változásait is. De az is egyszerûen megoldható, hogy a háttérnek felvett filmen elõl szereplõ objektum (jelen esetben például az elõtérben látható oszlopok) a megfelelõ idõben kitakarják a 3D-s objektumot, és annak árnyékát.
Nem állítjuk, hogy jelen esetben ez történt volna, hiszen magát a teljes filmanyagot nem ismerjük, azt nem vizsgálhattuk meg de az óvatosság természetesen sohasem árt.. Annyit természetesen ígérhetünk, hogy ha valóban lehetõségünk lesz a teljes film megvizsgálására, úgy a SOTE UFO felvétel esetére még visszatérünk.

 
Pontos idő.
 
ONLINE LÁTOGATÓK.
látogató van itt
 
Névnap köszöntő.
 
U.F.O.kutatás.
 
Kedvenc-LINKjeim.
 
Lapozó.
 
Szellemes idézetek!

 
Háttér zene

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
 

RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    Lakatos munka- Épületlakatos munka- Haidekker kerítés - Haidekker kapu- Teraszkorlát- Lakatos munka szerelés- Hullámrács    *****    Itachi Shinden második fejezet!! - ÚJ FEJEZET - Felkerült a könyv második harmada!! Konoha.hu - KATT!! KATT! KATT!! KATT    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    Aki szörnyekkel küzd, vigyázzon, nehogy belõle is szörny váljék. S ha hosszasan tekintesz egy örvénybe, az örvény vissza    *****    Rose Harbor, ahol a tenger suttog és a múlt sosem tûnik el teljesen. - FRPG - csatlakozz közénk te is :)    *****    Egy kikötõ, ahol minden hullám egy új kezdetet ígér. Rose Harbor, több mint egy város, egy világ a világ mögött.    *****    Rose Harbor &#8211; kisvárosi báj, nagy titkokkal - légy részese te is ennek a kalandnak :) - FRPG    *****    Óceán, erdõ, csillagfény &#8211; minden ösvény Rose Harborba vezet - aktív FRPG közösség    *****    Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ a konoha.hu -n. Nézzetek be! *** Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ!!!    *****    ÁGICAKÖNYVTÁRA - KÖNYVEK, KÖNYVEK, KÖNYVEK - ÁGICAKÖNYVTÁRA    *****    MOVIE-NIGHT -> Filmek, Sorozatok <- MOVIE-NIGHT    *****    Movie-